1. Via social deal eens hier uitgekomen. Aangezien het restaurant nergens in de loop ligt ook een prima idee van de eigenaar om de zaak vol te krijgen.
    Prima locatie, mooi en sfeervol ingericht in een mooi pand.
    De dame van de bediening werkte hard en deed goed haar best maar had niet in de gaten dat wij van het type klant waren waar ze snel veel meer aan had kunnen verdienen.
    Uiteindelijk maar zelf gevraagd of er bij het vijfgangen diner een passend wijnarrangement te verkrijgen was. Pats, had ze toch mooi 100 euro extra verdiend.
    Wijnkaart is bewust alleen Italiaans. Voor niet Italië kenner was extra uitleg over de wijn wel noodzakelijk.
    Eten was prima, lekker, zonder extreme uitschieters qua smaak. Uitleg over hetgeen voorgeschoteld mocht iets uitgebreider.
    Alles bij elkaar toch duur, vandaar de beoordeling prijskwaliteit. Vooral de prosecco met vanille voor 8,50 toch wel echt aan de dure kant. De klasse grappa hadden we ons zelf gegund.
    Geen straf om nog eens te gaan eten.