1. Wat jammer dat de sfeer van een authentieke maaltijd door het plasmascherm met haardvuur , glasplaat op tafel zonder placemat, harde Engelse muziek, contactarme bediening die zelfs bij het afrekenen niet vraagt of het gesmaakt heeft. In het zwartgeklede bediening, de sfeer minimaal is. Troep van vuurwerk op de parkeerplaats en de 'bazin' met de neus in de lucht maar door de tent rennen.

De spelt wordt gemalen, de witbestoven molenaar levert het meel aan de keuken en een heerlijk product wordt op tafel gezet. Op de placemat lees ik een verhaal dat mij meeneemt waar wij aan tafel over praten, aandacht bij de gast als je open bent.bij ontvangst en afscheid een hartelijk gesprek.

Op de mededeling dat ons zoontje die dag zijn verjaardag van vier jaar vierde is geen enkele plezierig aandacht aanbesteed.

Jammer dat de nieuwe eigenaren geen horeca ervaring hebben, leer eerst het vak voordat je de gasten teleur stelt

6,3