1. Fam. Lenaers

Op 03.01.13 hebben wij het 50 jarig huwelijk van onze ouders gevierd op de Veerman, welke nog steeds in de kerststemming was aangekleed, erg sfeervol. We hadden het hele schip gereserveerd voor ons gezelschap en werden allerhartelijkst ontvangen. De gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw was gedurende de gehele middag/avond geweldig. Er werd door hen met alles en iedereen in ons gezelschap rekening gehouden. We hebben a.g.v. de dagindeling de tijdsplanning m.b.t. vaarroute en eten iets willen aanpassen en hier werd niet moeilijk over gedaan; ze waren hierin uiterst flexibel en er werd zelf met ons meegedacht (uiteraard voor zover dit binnen de mogelijkheden lag). Ook het diner/buffet was voortreffelijk, verfijnd van smaak meer dan voldoende voor iedereen. Het heeft ons aan niets ontbroken. Wij hebben met z'n allen geweldig genoten en ook onze ouders hebben een super dag beleefd in een mooie entourage en hartelijke, relaxte sfeer. Daar hebben de gastvrijheid/hartelijkheid van de medewerkers van de Veerman, alsmede de heerlijke culinaire kunstwerkjes zeker voor een groot deel aan bijgedragen. Nogmaals onze welgemeende dank hiervoor namens de gehele familie.