Op dit adres zit nu: Haagsche Bluf

1. Koud, nat en moe besloten mijn vriendin en ik hier even wat op adem te komen. We weifelden welk kapotte bankstel het meest comfortabel zou zijn en kozen uiteindelijk voor een plek waar nog veel vuil serviesgoed stond in de haast lege zaak. Na een minuut of 10 kwam er een meiske aansloffen en het kostte ons enige moeite om twee warme chocolademelk, waarvan één met slagroom ernaast te bestellen. Na een kwartier kregen we twee bakken water met een kleurtje. Ik ging zelf maar even naar de balie om te zeggen dat dit niet klopte. Het poeier in de automaat zou op zijn en ze snapte niet hoe het werkte. Ze verving onze drankjes door 2 bakken water waar meer "poeier" inzat. Helaas was het water lauw. 5 euro en veel illusies armer zijn we weggegaan en zullen hier niet meer komen. Wat een armoe!

1,3