Op dit adres zit nu: Verso

1. Slechte kwaliteit en op een zeer amateuristische wijze bereid. Vlees was erg taai, kon zelfs met kartelmes niet gesneden worden. Alles bedekt met een paar verlepte blaadjes groen, wat er zeer onsmakelijk uitzag en smaakte. Ons laatste bezoek. Service was goed, maar wijn was blijkbaar een restje van voor de Kerstdagen en smaakte gewoon vies.

2,8

1. Beste meneer en mevrouw Santman,
    Ondanks dat wij elkaar telefonisch al hebben gesproken op 7 januari wil ik toch nog een schriftelijke reactie geven. Wij allen waren erg verbaasd over uw reactie via Eet.nu. U komt nu al geruime tijd met grote regelmaat bij ons in het restaurant en nog nooit hebben wij een wanklank vernomen. Iedere keer weer bij het verlaten van LpB wandelde u de deur uit met de opmerking "tot de volgende keer"! Wat u 6 januari heeft gegeten en schetst als slechte kwaliteit wil ik toch weerleggen. Wij werken met de beste leveranciers uit de regio en alles komt kakelvers binnen en ook kakelvers op uw bord.Uiteraard kunnen smaken en verwachtingen verschillen en blijft alles wat wij doen mensenwerk,maar alles wordt met de grootste zorg en versheid bereid. Zowel het voor- als het hoofdgerecht heeft u beiden in het geheel opgegeten en de borden kwamen leeg terug naar de keuken op een broodje na. Ook tijdens uw diner is door de bediening gevraagd of alles naar wens was en wij vernamen geen enkele wanklank. De wijn die u afdoet als een restje van voor de kerstdagen, was een fles Clochers die bij u aan tafel werd geopend. Natuurlijk kan een fles wijn kurk hebben maar dat hadden wij uiteraard verholpen indien u uw ongenoegen naar ons had geuit. Ook de fles wijn heeft u in zijn geheel opgedronken. Wij vinden het erg jammer dat wij via Eet.nu van uw ervaring op de hoogte zijn gebracht en dat wij tijdens uw diner niets hebben vernomen van enige ontevredenheid. Tegenstrijdig is dan ook uw riante tip na afloop van uw diner en konden wij ook hieruit niet opmaken dat uw ervaring deze keer niet naar verwachting is geweest.