Op dit adres zit nu: Yiamas

1. We zijn na lange tijd toch weer langs misato gegaan omdat we ze toch weer een kans wilde geven, zoals de meeste sushi restaurants hebben ze hier ook problemen met het vragen of je nog wat wilt drinken, schijnbaar hoort dat bij de meeste restaurants. Eten klopte niet altijd,
    meestal moest er nog wat nakomen, en de smaak ja ( welke smaak )
    gelukkig was er genoeg wassabi om er toch nog wat lekkers van te maken. Omdat het erg lang duurde wilde we graag de laatste ronde meenemen omdat we door het trage maken en brengen van de rondes graag nog wat anders wilde gaan doen. Dit kon niet volgens de eigenaar en begon een heel verhaal over waarom niet..

Tevens kun je bij misato maar 4 rondes eten in de 2,5 uur die je hebt, nou kun je blij zijn dat je je 4 rondes krijgt binnen die tijd, maar als je snel genoeg alles hebt, moet je voor de volgende ronde bij gaan betalen, volgens mij snappen ze het all you can eat concept dan niet helemaal. We zullen dus weer een erg lange tijd wegblijven en naar ons favoriete restaurant in maastricht gaan.

1. Begrijpelijk.
    Ik heb ooit bij Misato gewerkt, maar werk nu bij Tokyoto.
    Véél betere zaak.

Vorige recensies van Nong

• we zijn gisteren op een dinsdag sushi gaan eten bij Misato
    Helaas waren we niet onder de indruk, we hebben 40 min kunnen wachten op de eerste ronde die niet compleet was, we hebben toen gewoon de 2e ronde besteld en kregen tijdens de 2e ronde en 3e ronde nog producten van de 1e ronde. Eten was niet allemaal vers, heel vet, smaakte niet allemaal goed, te weinig personeel in de keuken. ( chef was vrij )

We waren dus niet tevreden en komen dus ook niet meer terug.
    tip voor de gastvrouw, als het te druk wordt voor de keuken geef dit door en neem anders geen gasten meer aan.

5,3