1. Onderweg even de recensies doorgelezen, heel eerlijk we waren bijna omgedraaid! Deze high-tea kon niets zijn als ik alle recensies op internet moest geloven. We hadden een vakantieveiling "gewonnen" voor 2 pers maar namen twee kinderen mee, waarvan een in een rolstoel. Ik had de reservering online gemaakt ovv de rolstoel.

Bij binnenkomst wisten ze gelijk wie we waren en werden we naar een ruime tafel gebracht waar de rolstoel goed paste. Het personeel kwam vragen of het allemaal lukte met onze gehandicapte dochter. We voelden ons gelijk welkom, en dat is zeker niet overal zo!!
    Bij binnenkomst kregen we een grote pot thee en vier ovenverse scones met room en jam. Bij de tweede gang had ik door dat er iets niet klopte, alles was voor 4 pers. Toen ik dat eerlijk meldde mochten we alles voor 7,50 euro extra alles opeten.
    Op de etagère lagen, roomsoesjes met chocolade, mini-croissants, muffins, zalm- en kipsandwiches, alles echt kakelvers!! Het personeel kwam langs met een schaal Brownies en Bonbons. De Brownies waren ook duidelijk zelfgemaakt!

De derde gang bestond uit mini-saucijsjes en kipquiches, ook heerlijk. Extra theewater hebben we drie keer gekregen. Ik zag buiten een bord dat het restaurant de high-Thea nu los aanbiedt voor 25 euro voor 2 personen en dat is het meer dan waard!!!

Wij komen hier terug en hebben weer geleerd niet altijd maar te vertrouwen op de recensies, we onthouden maar weer dat tevreden mensen niet de mensen zijn die recensies schrijven. Wij vandaag wel!!