1. Vanavond om 18.00 afgesproken bij dit restaurant. Besproken voor een 3-gangen menu. Voorgerecht kwam uiteindelijk om 19.10!! Dus na ruim een uur wachten! Na weer ruim wachten gevraagd of we ook op het hoofdgerecht een uur moeten wachten werd lachend gereageerd dat dit er zo aankwam. Om 19.55 kwam inderdaad het hoofdgerecht, dwz een gedeelte. Namelijk voor één persoon, 5 min later voor de ander en weer poos later het garnituur. Snel gegeten in de hoop dat het nagerecht wat sneller zou zijn; na het bestellen duurde het tot 20.40 dat dit geserveerd werd. Aangezien we om 20.45 weg moesten (dit hebben we aangegeven) direct de rekening gevraagd. Deze kwam binnen een minuut.
    Uiteindelijk prima gegeten maar wachttijden waren dusdanig dat ik er niet zo snel meer voor zou kiezen naar dit restaurant te gaan.

4,9