Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Na een bon te hebben gekocht bij vakantieveilingen zijn we daar gezellig met het gezin gaan eten. Het concept is erg leuk. Wij kwamen BBQ-en. Helaas was het vlees niet goed. Het biefstukje zat vol pesen en de kip, was geen kip. Het smaakte naar van die geperste kip die ook wel voor kipnuggets gebruikt wordt.
    Na deze kip had ik al geen trek meer. Het salade buffet was ook erg matig, net als de patat. De bak was telkens leeg, dus als deze bijgevuld werd moest je als een gek er op af.

Toen kwam het grootste schandaal. We hadden een karaf wijn besteld, rode wijn. Daarbij wilden wij graag een karaf water. Dit mocht geen kraan water zijn, dus wij bestelden een fles bronwater. De serveerster kwam naar ons toe met de mededeling dat er geen bronwater meer was, alleen met bubbels. Rode wijn met bubbelwater is geen lekkere combinatie, dus wilden wij alsnog kraanwater. Dit mocht niet, na een lange discussie met de eigenaar hebben wij toch een fles kraanwater gehad.

Toen kwam de rekening, op de bon stond 1 karaf wijn en 5 losse wijntjes. Wij hadden alleen een karaf wijn besteld. Wij weer om uitleg vragen, werd ons verteld dat ze hadden berekend dat er 10 wijntjes uit een karaf gaan (nou knappe kerel die dat eruit krijgt), als je de karaf wijn niet op zou drinken zouden ze er weer losse wijntjes vanaf trekken. Wie bestelt nu een karaf wijn als ie weet dan hij die niet gaat opdrinken? En het kwam er dus op neer, dat als degene voor je de wijn niet opdrinkt, jij die weer op je tafel krijgt.

Nooit meer dus.

Het enige wat lekker was, was het toetje. Daar betaal je dan ook grof voor.