Op dit adres zit nu: Royal India

1. We waren nog niet in Tout le Monde geweest sinds het vetrek van de vorige eigenaar, te lang dus weggebleven. Steeds erg lekker en goed gegeten bij Richard. We hadden het "Trip aurond th World" menu.
    Ge gerechten waren erg lekker, we kunnen niets anders zeggen. Vlees ook helemaal goed gebraden. Toch wat opmerkingen t.w.:
    de hoeveelheid (lekkere) sla was wat overdadig. De bediening was prima - goede uitleg van de gerechten - alleen werd ons halverwege niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ook zou een klein karafje water wel fijn geweest zijn. Neutraliseert weer ietwat. Maar wat ons zeeeeer verbaasde was wel het feit dat je voor het stokbrood met boter bijna euro 3,00 moet betalen. Dit werd er niet bijgezegd toen we gevraagd werden of we stokbrood wilden. En ja, het kan dan wel op de kaart staan, maar als je zo'n uitgebreid menu neemt, kijk je verder niet meer in de kaart en weet je dus van niets. Wij gaan zeker 1 x p.mnd. ergens uit eten en hebben het echt nog nooit meegemaakt dat we voor stukjes stokbrood moesten betalen. We krijgen meestal een amuse, en er staan verse warme kleine broodjes op tafel of stokbrood. Ik vind dit ook zeker niet gastvrij staan. Of men moet de gast erop wijzen dat het niet bij een menu is inbegrepen. Dat betekent in de praktijk echter wel dat er geen sprake is van een hapje/amuse vooraf. Zoals gezegd: wij hebben dit nooit meegemaakt.