1. 1e keer daar een pizza calzone besteld. Smaak is flauw maar verder goed. 2e keer bestellen was een fiasco! Mijn pizza werd geleverd, de friet met en een frikandel voor mijn vriendin zat er niet bij. Ik heb daarover gebeld en ik zei dat ik ter compensatie voor het ongemak een gratis Ayran wilde hebben. De man aan de telefoon deed daar heel erg moeilijk over en had er geen boodschap aan dat de service slecht was. Hij bleef maar drammen en ik heb de telefoon opgehangen. Ik heb hem bedankt voor de slechte service! Het duurde erg lang voordat we de rest van de bestelling kregen en toen de chauffeur weer aan de deur kwam was de friet zonder mayonaise. De friet was erg slap. Dit was echt een flop en met zulke slechte service en incomplete leveringen tot 2x toe bestel ik daar nooit iets meer natuurlijk.

1,8