Op dit adres zit nu: Edo

1. Zo jammer! Wel reclame maken via Groupon en geen reservering aannemen via Groupon ondanks dat er niets in de voorwaarden staan dat er op zondag geen groupon reserveringen aangenomen kunnen worden. Het vreemde is dat een normale reservering (niet via groupon) wel kan op zondag. En de eigenaar is toevallig niet bereikbaar om dit uit te leggen. Blijkbaar is reclame maken belangrijker dan tevreden klanten.... Kwaliteit is meestal een integraal geheel en houdt niet op bij het niet aannemen van een reservering.

Beste restaurant eigenaar regel je zaken met Groupon en laat je klanten daar niet de dupe van worden... In de voorwaarden staat nergens dat er op zondag 30 december de plaatsen beperkt zijn of dat er op zondagen geen Groupon reserveringen aan genomen worden...

1. geachte heer griep vol is vol bij de bakker op de hoek zal u ook moeten wachten op uw beurt aangezien wij nog 1200 groupon gasten gaan verwelkomen in onze gezellige zaak en ik op contract heb staan 8 couvert per dag beschikbaar vind ik uw reactie hierboven niet kloppen wij hebben u dit wel geteld 4 a 5 keer uitgelegt over de telefoon en nog bent u het hier niet mee eens.
    erg jammer allemaal.
    Bent u een keer in de gelegenheid langs te komen schroom dan niet om dit te doen wij staan u dan van harte te woord en zullen u het tegendeel van uw bevindingen bewijzen.

2. Deze griep is nog erger dan de werkelijke, een virus. Sorry dat ik het zeg. Griep wil voor een duppie op de 1e rang zitten en dat heeft soms zijn nadelen. Als griep nu eens gewoon langs gaat en een normale prijs betaald hoef hij niet te wachten. Op dat moment zal dit griepvirus merken dat hij meer dag een 9 geeft.
    Jammer dat iemand alles moet afkraken zonder dat hij of zij ook maar in het restaurant geweest is. Wij zijn met groupon heel goed geholpen en we komen nu zonder groupon. Hulde voor No en Bas