1. Wij gingen hier met 4 personen eten naar aanleiding van hoogste bod vakantieveiling.nl
    Om een lang verhaal kort te maken is het hier redelijk leuk zitten. Je kunt, zonder echt je stem te moeten verheffen, een redelijk gesprek voeren. Dat gaat dan al vrij snel over het eten natuurlijk. Niet echt goed en niet echt slecht. Maar dat de kok nu echt z'n beste avond had en helemaal los is gegaan, nou nee. Het was allemaal een beetje smakeloos.
    We hadden de indruk dat de salades wel een erg hoog "Joma kwak in bak"- gehalte hadden. Het geheel kwam ons dusdanig over dat de ingredienten allemaal zo uit de supermarkt kwamen (gesneden en al natuurlijk)
    Tja en dan de service. Gelukkig werden we in ieder geval redelijk snel en correct bediend, maar van persoonlijke benadering was nauwelijks sprake. Tijdens het verlaten van het pand werden we wel op de trap naar beneden en van achteren, nog een prettige avond toegewenst.

5,7