Op dit adres zit nu: Grand Café Twist

1. Op tweede kerstdag zijn we met zijn tweeen bij het Dijkhuisje geweest. Wat ze daar doen is echt heel bijzonder en apart. We voelden ons eerst een beetje onwennig door alle aandacht en de bijzondere sfeer, maar dat was snel over. Het werd een super avond met een heerlijk zes gangen menu waarbij we iedere keer weer een bijpassend glas wijn kregen. Zoals de borden zijn opgemaakt is echt heel erg mooi en de smaak was ook top. De bediening ontgaat helemaal niets en ondanks de drukte verloopt alles vlekkeloos en soepel. Wat mij voorlopig nog wel even bijblijft is het kaasgerechtje dat aan tafel werd klaargemaakt, vloeibare kaas die stolt in het bord en waarop dan weer een krokant suikerrondje gelegd wordt, heel bijzonder en vooral heel erg lekker. We zijn een avond verwend zoals we nog niet eerder hebben meegemaakt. Het is wel wat duurder dan normaal maar wat je daarvoor krijgt is ook echt niet normaal. Voor ons smaakt het zeker naar meer.