1. 18 Dec. '12 na de hele dag bezig geweest te zijn met verhuizing geen zin meer gehad om te kokerellen dus maar gekozen voor even wat makkelijks :)

de dichtstbijzijnde afhaal Chinees was Lotus dus ... voor het eerst hier eten gehaald.
    ik had o.a. bami, sate, mihoen ( kip ) opgehaald en thuis aangekomen eerst alle bakken losgetrokken en zag d'r echt goed uit ... wat mij na het op een bord overscheppen opviel was dat de bodem van de bakken niet overvettig waren als wat ik jammer genoeg vaak meegemaakt heb bij andere Chineese afhaal.
    daar lag soms echt een laagje vet/ water wat niet ten goede komt van het eten.

heb vaak bij verschillende Chineese afhaal gegeten, maar deze was echt super :)
    groente was lekker knapperig, bami en mihoen waren niet doorgekookt maar zat er een ,, bite '' in, de sate was echt heerlijk zelfs wat over de mihoen gedaan en smullen.

voor een eerste bezoek aan Lotus is het mij goed bevallen en zeker de prijs/ kwaliteit verhouding ...
    de porties zijn best groot voor een redelijke prijs.

zeker een aanrader voor mensen die een keer beter Chinees willen eten :)

van mij krijgt Lotus dan ook een verdiende gemiddelde van een 7.

zeker aan te bevelen :)