1. jur hartsema

Heerlijk gegeten in dit prima restaurant. De aankleding van het restaurant is zeer verzorgd en het meubilair zit fantastisch. De ontvangst is erg vriendelijk en de eigenaar van de zaak legt met veel toewijding uit welke keuzes wij kunnen maken. Wij begonnen met een voorgerecht en dat bestond uit een voorproeverij van verschillende (zo'n 8) producten. Heerlijk. Daarna voor twee personen een entrecote en voor de andere twee personen een vegetarisch gerecht. Beide gerechten waren heel lekker en tenslotte een nagerecht waarbij ook weer een grote schaal kregen waarop zo'n 8 verschillende Turkse specialiteiten werden geserveerd. Echt verrukkelijk. Het viel wel op dat er veel aandacht was besteed aan de verzorging en het eten zelf. Er werd gebruik gemaakt van verse groenten.
    Wij waren de enige vier personen in het restaurant, wat later met nog twee personen werd aangevuld.
    De bediening was prima maar niet alert genoeg wanneer het glas leeg was. Er werd flink de tijd genomen voor het klaar maken van het eten, maar het resultaat was dan ook prima.
    Wij komen hier zeker terug.