Op dit adres zit nu: Sushi Factory

1. Tweede kerstdag hier gegeten, was zeer slecht. Ruim 1 uur hebben we moeten wachten op de soep, klanten die later kwamen dan ons zaten uitgebreid te dineren, wij hadden alleen wat te drinken. Na de soep weer ruim moeten wachten op een aantal hapjes, die waren goed. Vervolgens kon onze tafel, 13 pers. dan eindeljk aan het buffet.. alles op! En wat er lag was oud en koud. Gevraagd om het buffet aan te vullen, kregen we te horen dat ze niet zo vaak aanvullen.. Nou ja! Wij hadden niets!
    Iedereen had koud, oud en soms te vet te eten. Zelfs het fruit wat als dessert bedoeld was, was niet rijp, en duidelijk niet in orde. Ons beklag gedaan. We moesten ruim 300 euro aftikken voor een kopje soep, drinken en wat hapjes!
    We hebben geen hoofdgerecht gegeten en geen dessert. Schandalig!
    Ook het restaurant is armoedig. Zijn o zo mooie glorie is voorgoed verdwenen met de komst van deze nieuwe eigenaar. Een verlies voor ons mooie Schiedam.