Op dit adres zit nu: Peerkes Hoeve

1. Mooi wijnarrangement bij het Kerstmenu en complimenten voor het hele team tijdens hun "eerste" Kerst.

Vorige recensies van Steven Kaper

• Na mijn vorig bezoek een maand geleden leek het ons een goed idee lekker te dineren bij de Kievitshoeve. De gastvrije eigenaresse wachtte ons al op bij de deur .(Rolstoelvriendelijk, en op mijn bemerking van laatst wat betreft de beugels op toilet, was al gehoor gegeven.)
    Knus tafeltje binnen en gekozen voor het maandmenu van 22 euro. Gravid Lax, gevolgd door een perfect gebakken eendenborst en als afsluiter nog een heerlijk dessert.
    Witte Huiswijn is een Chenin-blanc uit Z-Afrika en Rode is een goede Italiaan. Irish-coffee na op de veranda onder de straler maakte dit uitje tot een beleving.
    Bedankt, en tot snel.
    Fam. Kaper.

• Een Westmalle Tripel en wat wijntjes; portie bitterballen.
    Vriendelijke Gastvrouw en een nieuwkomer in de bediening die nog wat tips kan gebruiken. Slim genoeg, dus die pikt dat wel snel op. Terras echt een aanrader en binnen ook sfeervol gehouden. Wacht op de nieuwe kaart om de kookkunsten van de kok weer eens op waarde te schatten. Alvast een veelbelovende start van dit koppel. Tip, plaats wat beugels op het Damestoilet voor de mindervaliden.