1. Ik vond het eten en drinken hier erg teleurstellend. We hadden een grote cappuccino besteld, maar ik vond het meer lijken op een normale met alleen een zakje suiker extra. Kosten: 3 euro 60. Het broodje dat we bestelden was echt een aanfluiting: We verheugden ons op een broodje tonijn met olijven, rode ui en chilicreme. De tonijn was zo uit blik gehaald, was niet eens uitgelekt, het droop van het vet. Er zaten welgeteld 1 1/2 olijf op en 3 dunnen flintertjes rode ui. Naar de chilicreme moesten we zoeken. En dat voor 5,75 euro! Ook de bediening was erg slecht (chagerijnige dame) Uiteraard hebben we de broodjes teruggestuurd, maar de kok had niet genoeg trots om te informeren wat de klachten waren. Dit kan ik geen serieuze horeca-aangelegenheid noemen. Meer een paar hobbyisten die weinig kwaliteit bieden voor veel geld.