1. Wild was het motto deze avond. Door de persoon die ons meenam naar dit leuke huiskamer restaurant, van een timmerman, was van te voren aangegeven dat we wild wilden eten. En wild is wat we kregen want naast kok en timmerman is het ook een jager en een slager. Het begon rustig met een wild soepje om de maag even te laten wennen aan het eten wat ging komen. Let op we waren met 6 personen maar het volgende kwam op tafel: hertenvlees, een hele wilde gans die 8 uur heeft staan garen, een wilde eend en een hele haas. Lekker zelf alles van de karkassen halen, moeite koste dit niet want alles was goed doorgegaard en nog o zo mals. Geen poespas maar wild en dat is wat we wilde. Uiteraard ging niet alles op, maar weggooien doen we niet, doggy bag met restantjes voor naar huis. Dat wordt komende dagen nog ergens restje gans eten.
    Alles naast het vlees was deze avond irrelevant maar van top naar waarom en dan bedoel ik top hollandse puree met mooie smaken, maar de mediterraanse salade was onnodig.
    Eigenaren zijn erg prettig aanwezig je bent hun gast.
    Ga hier niet heen als je een kleine eter bent of niet houdt van het bourgondische.