Op dit adres zit nu: Suki Yaki

1. Grouponnertje

Met een Groupon (All you can eat Sushi) hier beland. Op de avond dat wij er waren, was het niet heel druk (zeg maar: rustig). Snelle bediening en aardige sushi. De 'sushi-bakkers' zijn ook vanuit de zaak zichtbaar (achter in de zaak). Sushi wordt dus vers bereid. Kwaliteit is goed.
    Wel wat minpuntjes:
    - Een zestal gerechten waren niet te bestellen. Vreemd omdat wij om 18 uur binnen waren en er maar een paar tafeltjes bezet waren. Geen kwestie dus van 'uitverkocht'.
    - All you can eat in 2,5 uur bleek dus geen all you can eat te zijn (en al zeker geen 2,5 uur). Je mocht bij all you can eat maximaal vier rondes (5 gerechten) bestellen. Dit lijkt mij alles behalve all you can eat. Deze slogan gebruiken (en een tijdsduur van 2,5 uur er aan plakken) is dus misleidend! Wel betaald voor all you can eat en dus maar vier rondjes (niet eens 5 gerechten per ronde besteld) gekregen.
    Al met al: Matig.