Op dit adres zit nu: De Eendracht

1. Op 10 november 2012 met een grote groep gegeten. Ik had Mezze als voorgerecht. De Advocado, couscous en de kikkererwten waren heerlijk. De aubergine was een zompige bedoening, compleet volgezogen met olie en geen zon gedroogd tomaatje te bekennen. Deze heb ik laten liggen. Ook de pikante tomaten salsa vond ik niet lekker en heb ik laten staan. Het voorgerecht was echt veel te veel, je had het ook als een hoofdgerecht kunnen bestellen.

Omdat het voorgerecht nogal vullend was, had ik gehoopt dat het hoofdgerecht nog even op zich zou laten wachten. Helaas was dit niet het geval, mijn voorgerecht was nog geen 5 minuten daarvoor afgeruimd en het hoofdgerecht werd al opgediend! Mijn opmerking hierover werd door de serveerster weggewuifd. Als hoofdgerecht had ik bouillabaisse besteld. Deze werd aan tafel uitgeserveerd. Het gerecht was gelukkig goed heet en ruim voldoende. In totaal konden er ruim twee volle borden worden geserveerd. De soep was goed gevuld. Alleen jammer dat de mosselen niet waren schoongemaakt. Naar mijn mening zat er wel teveel room in de soep, iets wat niet op de kaart staat. Hierdoor viel het hoofdgerecht zwaarder dan dat ik van plan was.

Als nagerecht heb ik irish coffee besteld. Ik heb bij het bestellen gevraagd of ze een tijdje kon wachten met het uitserveren. Helaas werd hier geen rekening mee gehouden en kreeg ik de coffee alweer na 5 minuten uitgeserveerd. Toen ik hier weer een opmerking over maakte deed de serveerster net of ze mij niet gehoord had. Mijn tafelgenoten die koffie hadden besteld, kregen deze zonder suiker of melk. Hier moest speciaal om gevraagd worden. Een aantal tafelgenoten hadden ijs besteld. Deze desserts werden pas na zo'n 15 minuten ná het uitserveren van de koffie aan tafel gebracht. Je zou zeggen dat alle desserts aan een tafel gelijk met elkaar zouden worden uitgeserveerd.

Al met al zou ik hier niet nog een keer terugkomen.