Op dit adres zit nu: Zucca

1. We maakten kennis met dit restaurant door een kadobon van gift for 2. De entree was goed, een lekkere tomatensoep met versgebakken brood, en een lekkere fles wijn, de aioli was niet herkenbaar spaans, te nederlands qua smaak, meer mayonaise, we zouden nog een overleg krijgen over de tapas ivm keuze in veggie vlees en vis, dit gebeurde niet en we kregen ons verbazend hierover al vrij snel het volgende geserveerd: een schaal met tapas, een salade en de patatas bravas. De tapas viel ons erg tegen, gehaktballetjes die niet helemaal gaar waren, een bakje met vis in saus, een gemakkelijke garnalencombie, het was dat het staartje er aan zat, verder qua smaak niet herkenbaar. Al vrij snel last van smaakversterkers, vetsin of iets in de sfeer, meestal is er standaard 1 persoon die er last van krijgt, nu allebei, wel opvallend! Op dat moment hadden we geen zin om hierover in discussie te gaan, hadden al een flinke middag lopen banjeren in Leiden en dan wil je alleen maar lekker eten. Voor ons geen aanrader om een keer terug te komen.