1. Het eten was goed maar we moesten veel en veel te lang wachten op alles. Op de vraag of het iets sneller kon omdat we met twee kleine kinderen aan tafel zaten werd ja gezegd maar ondertussen kwam er niets. We hebben anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht!!
    Toen we er heel netjes iets van zeiden werden we niet echt vriendelijk te woord gestaan door de eigenaresse. Als ze het toen goed had opgepakt waren we er misschien nog eens naar toe gegaan. Dat is nu niet het geval. Een avondje uit eten moet je een goed gevoel geven. En bij ons eigen bedrijf geldt nog altijd: "de klant is koning". Dat hebben ze hier nog niet helemaal begrepen.

1. Le Steak
    Van restaurant

Het spijt ons dat het zo gelopen is.
    Wij hadden van te voren aangegeven dat het erg druk was en daardoor langer zo duren.
    Dat was blijkbaar geen probleem want u nam plaats en bestelde een meerdere gangen.
    Misschien kunt u beter indien u met kinderen bent die wat minder geduld hebben of naar bed moeten, maar 1 gang bestellen.