Op dit adres zit nu: Graffiti

1. Wij komen regelmatig bij cuchina del mondo. Nog nooit, herhaal, nog nooit zijn we in dit restaurant teleurgesteld naar buiten gegaan. Je eet er op sterren kwaliteit niveau tegen wel een zeer, zeer redelijke prijs. Ik ben beroepsmatig vaak in top zaken geweest de afgelopen 35 jaar. Ik ervaar de bediening als prima. Je voelt je meteen op je gemak zoals het een gastvrouw of gastheer ook hoort te doen en niet zoals op veel plaatsen dat de gastheer of gastvrouw je het gevoel geeft dat je als gast blij mag zijn dat je uberhaupt binnen mag komen. Bij del mondo pretenderen ze niet een sterren restaurant te zijn maar ze zijn dit wel gezien de kwaliteit van de keuken. Deze zaak die pas afgelopen september de deuren opende zal in de toekomst nog menigeen verbaasd doen staan. Ik heb afgelopen jaren vaak in de keuken bij andere mogen meekijken, zo was mijn vader een uitstekende kok en als ik spreek over mijn oom die 35 jaren chef kok is geweest op paleis soestdijk denk ik dat ik weet waar ik over praat.