Op dit adres zit nu: De Hamer

1. Klaas & Jose

Je bent een tovenaar! Beste Bjorn en overige medewerkers, bedankt voor het verzorgen van ons feest. Wat een fantastische gerechten hadden jullie klaar gemaakt.
    We hebben , zonder uitzondering, allen genoten van voortreffelijk op smaak en kleur klaargemaakte kompositie. Er is gretig van gegeten, en de hoeveelheden waren meer dan ruim voldoende. Onze meest kritische "francaise" gast, kon alleen de olijven niet waarderen, terwijl juist een andere gast (meer Duits georiënteerd) de smaak en structuur van die olijven roemde. Zo zie je: er is wel veel over gesproken, maar smaken blijven verschillen. De forel was zalig, en als eerste op. Alles was voortreffelijk! Al met al hebben jullie er aan bijgedragen dat het een onvergetelijke dag geworden is. Hartelijk dank daarvoor en zeker : tot ziens. groeten van Klaas en Jose.