Op dit adres zit nu: Brasserie Woods

1. Grouponbon gekocht om met vieren, we zijn met vijven, te steengrillen. Gemaild ofdat er ook voor onze andere zoon iets te krijgen was, want die lust geen biefstuk, varkenshaas en kipfillet. Dus ofdat ze ook een hamburgertje, slavinkje of speklapje konden serveren. Nee, nee en nog eens nee. Ik kon wel friet met frikandel bestellen, maar dat lust hij ook niet en is ook niet gezellig als je gaat steengrillen. Uiteindelijk zou een bord friet 2 euro kosten en mocht ik eigen vlees meebrengen voor hem. Belachelijk, maar okee. Dan maar die oplossing. Eigen hamburgers en slavinkjes meegebracht. Rekende ze nog gewoon 11,50 euro af, want hij had toch gebruik gemaakt van de steengrill. Kijk een bord friet, okee, die heeft hij op. En twee euro had ik ook nog akkoord gevonden. Maar 11,50 euro voor alleen friet, dat slaat natuurlijk nergens op. Echt zeer klantonvriendelijk. Heb al wel eens ergens gesteengrild in Breda via Groupon en toen was het totaal geen probleem. Werden speciaal hamburgertjes en slavinkjes gemaakt en kon ik gewoon voor een kind afrekenen. Prima dus.Toen ik de mail liet zien waarin het afgesproken was, kon ze alleen maar lelijk doen. Mij zien ze daar van je never nooit meer terug. Biefstuk was trouwens ook veel te dun gesneden om lekker op de steengrill te zijn, maar dat is maar een bijkomstigheid. Wat een slechte tent!