1. Wat een aanfluiting ! Een hele dikke vette onvoldoende voor deze tent. Vol verbazing heb ik me laten misleiden door deze website en heb de fout gemaakt de 10en, die boventoon vormen, zwaarder te wegen dan de rest van de cijfers. De indeling en interieur waren gewoon netjes maar zeker niks speciaals al zaten de stoelen krap voor een lang persoon. De zeer amateuristische bediening, die 3 keer terug kwam om de bestelling op te nemen, kon de drukte ( van 2 tafels ) kennelijk niet aan! De, toch al dure, gerechten werden dan als klaar gestoomde magnetron maaltijden geserveerd. De geserveerde maaltijden waren niet warm of slechts deels. Wij hadden de lamsrack gekozen, die met goed fatsoen op een toastje gelegd had kunnen worden, zo klein. Toen de bediening zich zelfs over politiek en andere persoonlijke meningen begon uit te laten was voor ons het moment daar. Om een lang verhaal kort te maken, dit is echt geen tent waar je met een goed gevoel en gevulde buik naar buiten loopt. Een zeer slechte en amateuristische bende!