Restaurant is verhuisd naar Nieuweweg 75, 4811 LW, Breda

Op dit adres zit nu: Mestan Restaurant

1. Op donderdagavond 6 dec jl hier gegeten. Allereerst een hartelijk welkom door dhr. Osman, waardoor je gelijk al een fijne sfeer hebt.
    Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en de huiswijn goed op temperatuur en smaak. Dhr. Osman kan de gerechten goed uitleggen. Helaas waren wij op deze avond de enige gasten, maar dat mocht de pret niet drukken. Wij kregen een amuse aangeboden door dhr. Osman, dit waren 3 verschillende tapenades met vers warm Turks brood. Ik heb nog nooit zo'n heerlijke olijven tapenade gehad. Ook na het hoofdgerecht kregen we een kopje koffie of thee gratis van de zaak.
    Ook het dessert van diverse verschillende dingetjes was heerlijk. Al met al een geslaagde avond bij L'anatra waar je je echt welkom voelt met een voortreffelijke gastheer. Meneer Osman, bedankt.
    Met groeten van de kippetjes.