1. * Heel lang wachten op je eten en drinken.
    * Eten; o.a. koud/ te zout
    * Bediening: Waardeloos!
    * Prijs/ kwaliteitverhouding: veel te hoog

Men kan de 'drukte' daar niet aan. Je wordt continu genegeerd, je moet zelf een ober of serveerster aanspreken. Verkeerde gerechten worden regelmatig naar je tafel gebracht of de jouwe bij een andere tafel (en als je dat vriendelijk zegt wordt er niets mee gedaan en blijft dit probleem terugkeren).
    Kortom: * slechte communicatie

Steeds weer opnieuw het personeel herinneren aan je bestelling (drankjes, eten of iets simpels als mayonaise).
    Uiteindelijk voorzichtig vertellen dat 2,5 uur (!) op je eten wachten niet zo netjes is en dan nog een ontkennende reactie krijgen ook en daarna maar zeggen dat het gewoon 'druk' is.

Ik werk zelf in de horeca en weet als geen ander hoe pittig het kan zijn. Dit gedrag van het personeel kon alleen echt niet. De service was ver onder de maat.

We kregen van de ober nog een grote mond toe ook terwijl we met een groepje waren omdat mijn ouders die dag 45 jaar getrouwd waren. Nou, dat was een gezellig etentje zeg..
    Ik zag meerdere mensen om ons heen ook chagerijnig kijken om waarschijnlijk dezelfde redenen als zojuist door mij genoemd.

Ik vind dat, als je niet met stress om kan gaan, je dit werk gewoon niet moet doen. Je betaalt er als klant veel voor en dan hoor je daar vind ik fatsoenlijk voor behandeld te worden.

Mijn vader is een hele rustige man die nooit wat zal laten merken maar zelfs hij zei er aan tafel tegens ons wat van nadat de familie zijn hoofd met het half uur roder/paarser zag worden.

Wij kregen dan uiteindelijk van de enige aardige dame, die zich de 'waarnemend' bedrijfsleider noemde, wel excuses namens het restaurant en een bakje koffie/ thee gratis.

We hebben een zeer nare bijsmaak aan dit restaurant. Diep bedroevend.

2,3