Op dit adres zit nu: Gossimijne

1. Geen goede ervaring de laatste keer! (Voorheen, vorige menukaart en concept was goed, kwam er meerdere keren per jaar)

Deze keer werd ons een arrangement aangeboden: 2 1/2 uur onbeperkt eten en drinken voor €32,95 p.p. (exclusief alcoholische dranken) Klinkt aantrekkelijk zou je denken..

Maar als je na het voorgerecht bijna een uur moet wachtten voordat je het hoofdgerecht kunt bestellen, en er dan inmiddels al ruim, 2 uur voorbij is, valt er weinig 'onbeperkt' te eten! Er moet in een half uur tijd nog een hoofdgerecht bereidt worden, en daarna moeten we ook nog een nagerecht uitkiezen..
    We hebben hier de gastvrouw op aangesproken, zij kon dit niet voor ons oplossen en riep haar baas erbij.. deze reageerde wat nors.. "we moeten ons niet zo druk maken, en het zou wel goed komen"
    De sfeer was na onze "klacht" nogal bedrukt, en al het personeel wat iets bij ons aan tafel kwam brengen leek ervan op de hoogte te zijn, ik heb nog nooit zo'n chagerijnige bediening gezien!

Kortom erg jammer.. hoewel ik er eerst meerdere keren per jaar kwam, zal dit de laatste keer zijn geweest!