1. Jan Goossens

Gisteren hier gegeten. Zeer vriendelijke bediening maar eten niet heel geweldig. Zeer droge broodjes bij de kruidenboter/sausjes en wat je bijna niet meer treft in restaurants was een enorm taai stuk biefstuk bij het vleesstrio van de grill. Biefstuk was mooi rosé van binnen maar nog met een goed gebit niet doorheen te komen.
    Zal hier niet gauw weer gaan eten.

1. Vos
    Van restaurant

Geachte heer Goosens,
    Gisteravond heeft u samen met een gezelschap van 10 personen bij ons gegeten. Het was erg gezellig en men ging naar mijn mening met een tevreden gevoel en een 'tot ziens" naar huis. Ik vind het jammer te moeten lezen dat uw mening toch iets anders is... Ik ben verschillende keren bij u aan tafel geweest en heb gevraagd of alles naar wens en voldoende was. Hier werd positief op gereageerd. Naar mijn inziens was er voldoende ruimte om aan te geven dat er iets niet in orde was met een van uw stukjes vlees. Waarschijnlijk heeft er "zeem" in uw biefstuk gezeten en inderdaad daar komt u met geen mogelijkheid doorheen. Dit is iets wat niet mag gebeuren, maar waar wij helaas niets aan kunnen doen, aangezien dit in het vlees zit. Dit doorgeven aan onze slager zal ik ook zeker doen!
    Als u het op de avond zelf had aangegeven dan had u ons de gelegenheid kunnen geven dit op te lossen, jammer dat u dit niet heeft gedaan.
    Al met al hoop ik dat u toch een plezierige avond heeft gehad.
    Vriendelijke groeten,
    Hannie Vos