Op dit adres zit nu: Bistro Bar Ivory

1. Wil van der Helm

Een fantastische avond…
    Voor het weekend van 2 december had ik met 9 vrienden een brouwcursus in Stadsbrouwerij De Hemel georganiseerd. Aansluitend op de cursus een afspraak gemaakt in De Spil voor een “all-in-arrangement”. Iets vroeger aangekomen dan afgesproken werden we door Michael en Heidi gastvrij ontvangen en in afwachting op het vrijkomen van de tafel aan de bar voorzien van de nodige drankjes. Het etablissement is sfeervol ingericht en het is er aangenaam vertoeven, losjes en ontspannen. Het arrangement bestaat uit een flexibel 4-gangen diner. Je kiest simpel van de uitgebreide 3-gangen menukaart, waarbij je de keuze hebt tussen 2 voorgerechten of 2 nagerechten. Alle gerechten worden goed verzorgd gepresenteerd en over de smaak heb ik alleen maar goede opmerkingen gehoord. Ik vond b.v. de slakken zelfs heel erg lekker. Tussen de gangen door werden we in ruim voldoende mate voorzien van een variatie aan drankjes. Om 11:30 verlieten we dan ook voldaan, goed gemutst en genoten van een heerlijke gezellige avond De Spil. Michael we vonden het echt tóp.