1. Het is natuurlijk een fastfood restaurant, dus hier kan je niet veel van verwachten. Ik ben hier wel vaker geweest, en eigenlijk snap ik niet dat mensen hier nog naar toe willen gaan. Bij een gemiddelde frituur krijg je meer eten voor een lagere prijs, met een betere smaak en een beduidend gezondere bereidingswijze. Ik vind de kipnuggets bijvoorbeeld hier wel te eten, maar eigenlijk is het gewoon een melige en vette substantie in een krokant jasje waarvan vooral de smaak inderdaad iets van kip weg heeft, maar veel verder gaan de overeenkomsten meestal niet. De frieten zijn een beetje hetzelfde verhaal, ze zijn vaak flauw van smaak (zelfs wat meer zout zou dat nog heel makkelijk kunnen verbeteren) de hoeveelheid is te weinig, de kleur, warmte, dikte en hardheid zijn lang niet goed te noemen.. En zo is het eigenlijk met ieder gerecht wat je er kan krijgen.

De sfeer vind ik hier overigens wel goed, ik vind het wel prettig dat je er fijn kunt zitten, dat kan heel gezellig zijn hier. Naast de drive-through is dat voor mij dan ook de enige reden om naar McD en niet een snackbar te gaan.

De service is voor mijn gevoel bij ieder willekeurig McDonald's restaurant slecht, althans ik heb nog nooit goede service meegemaakt. Hier staan altijd maar wat klungelige studenten achter de kassa, die bijna nooit ook maar een beetje plezier in hun werk uitstralen. Wel maken ze zo nu en dan (wat kinderachtige) grapjes met elkaar, terwijl er klanten bij zijn die dat wellicht niet zo kunnen waarderen.

De prijs/kwaliteit is natuurlijk nooit goed, het eten is gewoon veel te ongezond. Maar ook de hoeveelheid en smaak zijn altijd onvoldoende om de prijs te verklaren. Voor mij is het een raadsel waarom mensen hier heen gaan wanneer er gewone snackbars zijn met gezonder, lekkerder (en meer) eten voor een betere prijs. Ik ben inmiddels alweer een tijdje niet meer bij McDonald's geweest, en eigenlijk bevalt me die keuze heel prima. McDonald's is natuurlijk om wille van je gezondheid altijd een afrader, maar ook daar buiten om is het in dit geval een afrader. Van zo'n omvangrijk bedrijf mag je wat mij betreft wat beters verwachten, ook voor die prijs.