Op dit adres zit nu: BoulesBitesBar

1. Deze review is geschreven op basis van 2 bezoeken in de afgelopen maand.
    Ten eerste het goede nieuws: qua interieur is het zeker een van de mooiste restaurants in Eindhoven, ruim opgezet met verschillende zithoekthema’s. Wel jammer dat het licht verder is gedimt tijdens mijn 2de bezoek (waarom mag je je eten niet zien?) Dan de keuken. Kijk je moet in dit segment geen culinaire hoogstandjes verwachten, is een a la carte vaste prijs buffet concept, maar wat je krijgt is gewoon goed klaargemaakt. Sushi van degelijke kwaliteit, grillgerechten ook prima. Ook aan keuze geen gebrek. Al met al gewoon goed.
    Wat is er voor verbetering vatbaar? De bediening. Twee problemen kom ik elke keer tegen. Ten eerste moet je vaak veel te lang wachten totdat je bestelling arriveert. Gezien je zeker wel rond de 4 gangen bestelt kan dit gewoon een te lang avondje worden. Ten tweede wordt er steevast iets gemist tijdens iedere bestelronde. Uiteindelijk is dit geen ramp omdat je het gewoon weer in de volgende gang kunt bestellen – je betaalt tenslotte een vaste prijs – maar erg irritant/onprofessioneel is het wel. Ook heb ik een keer erg lang op mijn rekening moeten wachten en er uiteindelijk zelf achteraan moeten gaan bij de kassa. Wekt allemaal geen vertrouwen op.
    Lounge 8 is pas sinds kort open dus wat aanloopproblemen zijn te verwachten. Maar je hebt uiteindelijk maar een kans om een goede eerste indruk achter te laten. De bediening moet echt beter geschoold worden want in potentie kan dit een favoriete adres voor mij worden als het kom op Japans/Aziatisch eten voor een schappelijke prijs.