Op dit adres zit nu: La Hermana

1. Via veilingen.nl een bon gescoord voor 2 pers. We kwamen aan, het was onzettend koud en er zaten maar 2 gasten in het restaurant. We kregen een houten plank met een steen grill een schaaltje sperziebonen met spekjes 3 sausjes scchaaltje patat voor 2 pers. errug weinig en een schaaltje met 8 stukjes (mini stukjes) varkenshaas. Er zaten vet draden aan, dus kwaliteits vlees was het niet. Het vlees was zo op, je kon er een hole kies mee vullen. ik heb 4 x met mijn hand omhoog gezeten maar werd totaal genegeerd. Na 35 minuten kwam een knul vragen of we klaar waren. Dus ik gaf aan dat hij wel wat eerder had mogen komen, want die plaat was inmiddels koud en ik had nog steeds honger. Een andere knul kwam eraan, en ik vertelde dat ik niet tevreden was. hij deed erg arrogant, mevrouw dan had u ons in moeten seinen. Ja, dat deed ik al 4 keer.. "Nee dat deed u niet, ik heb de hele tijd alles in de gaten gehouden." Ik zei dat ik het geen service vond. All you can eat?? Echt niet. Maar dat deed hem niks. Dus ik kon twee dingen doen, of een nieuwe plaat bestellen voor €7,50, of naar de overkant lopen en een patatje gaan eten bij de concurrent. Nou we zijn voor optie 2 gegaan. Het enige wat lekker was, waren de sperziebonen. Personeel sloom en arrogant, en de zaak koud en kil. Wij gaan er niet meer heen.

1,9