Op dit adres zit nu: Eetlokaal Bartho 2.0

1. Toch maar geprobeerd, want je schijnt hier zo lekker te kunnen eten.
    Onervaren serveerster kan ik door de vingers zien, werd ook wel aandoenlijk toen wij na één keer lezen de lijst beter kenden dan zij zelf. Ook dat mijn tripel een bruin biertje werd is nog wel vergeeflijk.

Leeg restaurant maar 30 minuten op het voorgerecht moeten wachten.
    Vooraf kipkluifjes met honing, prima gerechtje. Hoofdgerecht wildmenu en de biefstuk, vlees was goed, lekker op smaak gebracht maar een geringe hoeveelheid.

Garnituur was een aanfluiting, rauwe groente lauw opgewarmd (Mexico mix van de Sligro) die werd opgewarmd en daar is verder geen aandacht meer aan besteed.
    Friet was gewoon frituur kwaliteit. Ook kwam er ineens een champignon saus bij een gerecht.

Aan het eind van de avond 55 euro lichter (voor 2) en niet vol, dit geintje gaan we niet meer doen.
    Het vlees smaakte naar meer dus helaas hebben we ons uiteindelijk met de patat volgegeten.

Als we samen voor 30 euro hadden gegeten was het meer in lijn met de kwaliteit.

4,3