Op dit adres zit nu: La Habanita

1. M.Bieringa

Ik heb er gisteren met mijn kinderen gegeten, wij hadden gelukkig wel ruimte aan de tafel maar degene welke achter bij het raam zatten konden elkaar niet passeren een ieder daar moest opstaan en zijn stoel aan schuiven zodat de ander er voorbij kon.
    De hoeveelheid vlees en vis welke word opgediend is voor een normalle goede eter erg weinig.
    Het vlees is te gekruid, file lapje te zout,biefstuk wat een runderlapje is in rode/paprika achtige kruiden gedrenkt, de smaak van vlees is hierdoor te niet gedaan/verbloemd de qualiteit van het product, en wat het aller ergste is het vlees komt uit de koeling en is door en door erg koud.
    Buffet vond ik erg slecht, was een beetje als nooitzakelijk geheel daar neer gezet.
    Het buffet moet geen vullende maaltijd zijn, maar een aanvulling van de BBQ, nu met die kleine portie's vlees/vis is het buffet de maaltijd.
    Presentatie, uitstraling, gemak en hygiëne van het buffet komt in mijn klasseficatie niet hoger dan een 2.
    Bediening is vriendelijk, maar niet snel.
    Prijs/kwaliteit verdiend niet meer dan een 5
    Lokatie/ambiance en idee achter de BBQ top.