1. Henny en Nel Kriek uit Zoetermeer waren zijn 43 jaar getrouwd en wilden ergens gaan eten. Ja, waar? Wij wisten het nog niet. S'middags waren wij in het Stadshart en kregen wij een folder met nieuw restaurant ''Auberge Bij Ons''. Ter kennismaking E 10, 00 korting na afloop per tafel.
    Wij zijn er heen gegaan om eens te gaan kijken in de Dorpsstraat. Eerst naar binnen gekeken, het zag er heel goed uit. Wij hebben er gegeten een 3-gangen-menu met heerlijke witte wijn.. het eten was in een woord gezegd geweldig. Hoge kwaliteit en goede bediening voor een prima menu. Geweldig. Wij waren totaal met drankjes en koffie ca E 70,00- (korting E 10,00 dus E 60,00) kwijt en het was werkelijk geweldig.
    Uitstekende kwaliteit, sfeervolle bediening en ontvangst. Voor iedereen een echte aanrader om eens te gaan dineren. Henny en Nel Kriek.. geen spijt van onze keus.
    Veel suc6 verder.. gaat het winnen op kwaliteit.

Q