Op dit adres zit nu: Kartoffel

1. Met 120 familieleden en vrienden uit diverse landen hebben we recentelijk ons huwelijksfeest gegeven in een van de drie gezellige werfkelders die de Abrikoos rijk is. Het was een grandioos feest waarbij de eigenaren en personeel er echt alles aan deden om ons een onvergetelijke avond te bezorgen.

Behalve een pracht locatie aan de Oude Gracht (incl. Buitenterras) waren we erg te spreken over de service van begin tot eind. Vooraf werden de mogelijkheden tot in detail besproken, werd er goed meegedacht en was er veel mogelijk. Wij kozen er voor om zelf een DJ in te huren zodat er tot in de vroege uurtjes gedanst kon worden. De (tapas)hapjes waren lekker zoals bezoekers dat van restaurant Abrikoos gewend zijn, een prima wijnlijst, een vriendelijke bediening en dit alles voor een schappelijke prijs.

Een echte aanrader voor bruiloften en speciale gelegenheden. Chapeau!