1. Afgelopen week ben ik met mijn vriend in dit leuke restaurantje terecht gekomen via de nationale dinercheque. In eerste instantie denk je dat het heel klein is en een afhaalrestaurant, totdat je binnenkomt. Je weet niet wat je ziet wat een ruimte erachter zit en supergezellig in oranje warme kleuren. Het is nu winter maar de eigenares liet ons heel enthousiast ook het terras zien en vertelde dat het vooral ook 's zomers echt de moeite waard is om een bezoek te brengen. Als je op het terras zit waan je je gewoon in Griekenland, dus dat gaan we zeker uitproberen. Ze gaan ook iets met barbecue doen deze zomer, dus een leuk vooruitzicht. Het eten is er nl. heel erg lekker en ziet er leuk opgemaakt uit. In de weekenden is er ook een saladebar en aan het eind van de maand gaan ze op zondag weer beginnen met een lopend buffet. Reden temeer om weer eens terug te gaan.Wij waren in ieder geval laaiend enthousiast.