1. Afgelopen september dachten we lekker te gaan eten bij dit restaurant.
    We hadden (dachten we) een leuk plekje op het terras, maar alles werd vrijwel direct een stuk minder leuk toen een persoon (wat klaarblijkelijk de eigenaar was) nogal luidruchtig op het terras zat met een flink glas bier.
    Het bedienend personeel was (m.u.v. 1 persoon) erg onaardig en leek niet gemotiveerd, er kon geen glimlachje vanaf.
    Het eten was niet verkeerd, maar de prijs-kwaliteit was wat minder.
    Kortom we zullen hier niet meer snel terug gaan en dit restaurant ook niet aan anderen aanbevelen.

5,7

1. Deze eigenaar heeft zelfs ons etentje in een een ander restaurant te Vrouwenpolder bijna weten te verknallen doordat hij in z'n auto naast het terras, op nog geen twee meter van ons tafeltje, keihard muziek zat te draaien. Ik was bijna opgestaan om de man de les te lezen. Gezellig etentje dus. Dankzij de uitbater van Duinoord, alias de dorpstokkie.