1. Gegeten met onze beste vrienden dus het gezelschap was prima, de sfeer in het restaurant ook. Zaten boven, was wel vrij koud in de grote ruimte dus dat is minder fijn binnenkomen. De gerechten die ik gegeten heb waren erg mooi gepresenteerd en zeer lekker van smaak. Echter veel te weinig!! Dit zeg ik echt niet snel maar ging met honger de deur uit. Hetzelfde verhaal voor mijn twee vrouwelijke tafelgenoten en al helemaal voor mijn drie mannelijke! We hebben dit bij de overigens vriendelijke bediening aangegeven maar kregen enkel de reactie ja dat horen we wel vaker. Bij de nieuwe kaart gaan we daar wat mee doen....??!! Vervolgens vind ik het dan bijna een beetje schandalig dat je 2,50 voor een schaaltje friet moet betalen, er twee geserveerd krijgt en er drie op de rekening staan. Ik zal eerst wat recensies afwachten voordat ik weer terug ga naar Vintage. Jammer, want de gerechten waren nogmaals mooi en smaakvol en de ambiance in de zaak is goed. Ik hoop op beterschap wat betreft portionering.