Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. Afgelopen zaterdag 24 november bij de Zwaan geweest. We hadden hoge verwachtingen die echter totaal niet uitkwamen!
    Er was niemand om ons te begroeten.. uiteindelijk naar een tafeltje geleid dat behoorlijk wiebelde maar dat werd opgelost. We zaten al aan het eerste gerecht van het 5 gangen diner en toen kwamen ze met de Amuse ( die waren ze vergeten! ), werd dan ook zo op de tafel bijgezet zonder eerst de andere borden af te ruimen. Een amuse vergeten, hoe bestaat het in dit soort restaurants! De drank werd helemaal niet aangevuld! En de obers/kelners waren nonchalant (ik denk ook te jong voor dit restaurant). Bij de eerste gerechten werd er niet verteld wat er op het bord lag. Bij gang 4 en 5 werd dit wel verteld. Het hoofdgerecht was bij ons alle 4 lauw/koud. De brownies bij de koffie waren hard en zeer droog.
    Bij het vragen van de rekening werd gezegd dat (de boekjes) op waren. Tja.
    Bij het weggaan hebben we ook niemand meer gezien die ons goedendag wenste of eventueel de jassen aan zou geven. In een motel wordt je nog beter behandeld als hier! Super slecht vooral qua bediening en aandacht. Ik heb dit dan ook nog nooit meegemaakt en ben toch wel wat gewend op dit gebied. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar. Wij waren en zijn zeer teleurgesteld!