Op dit adres zit nu: A en B Thai Gastrobar

1. Jules Jurgens

Komma is een aardig nieuw restaurant met een leuke keuken en een leuke menukaart. Zo zijn de tosti's heel bijzonder, zowel qua uitvoering als qua smaak. En ook leuke mensen, tenminste dat dachten we.
    Want we zijn inmiddels niet meer te spreken over het restaurant.Want gisteren bestelden we 3 verse wafels (volgens de kaart) met slagroom. Die bleken dus opgewarmd. Ze waren klef en plakkerig. Klagen hielp niet, dat deden ze altijd zo en ook de omringende restaurants en wij waren de eersten die erover klaagden. Én we moesten betalen. We hebben de wafels laten staan en ze werden plotseling weggehaald van ons tafeltje. Dus dachten we, ze zijn toch redelijk geworden en we hoeven ze niet te betalen. Maar dat bleek een misrekening! Betalen moesten we. En we werden nog uitgelachen ook. Leuke mensen? Mooi niet! Goeie keuken? Nee toch echt niet!