1. Al jaren ben ik hier klant en ben nog steeds zeer tevreden. Goede grote porties, lekkere friet, veel keuze, goede prijzen! Ik rijd 3 andere snackbars voorbij om hier te gaan halen. De cafetaria is recentelijk nog vernieuwd van binnen, hierdoor ziet het er allemaal een stuk netter uit als voorheen. Het is wel dicht bij een middelbare school gelegen en daardoor komen er tussen de middag nogal wat scholieren die niet altijd alles netjes achter laten. Dit kan je de cafetaria zelf natuurlijk niet kwalijk nemen. Hygiëne is prima, dat kan en mag je zelf oordelen, je kijkt namelijk zo vanachter de toonbank naar de friteuses en alles daar omheen. Dat is wel ondanks het feit dat hun kinderen hier soms wel eens rondlopen, maar deze weten heel goed waar ze wel en niet aan moeten komen en ik zit daar dan ook helemaal niet over in. Konden we allemaal maar werken en tegelijkertijd bij onze familie zijn, toch?
    De eigenaren zelf zijn echt heel erg vriendelijk en zelfs lief!