Op dit adres zit nu: Lina's Bocadillo

1. www.bbqrestaurantalmere.nl

Wij stellen elke dag de helft van onze tafels beschikbaar voor www.vakantieveilingen.nl . De andere helft behouden wij voor onze betalende gasten. Wij zouden dief uit eigen portomonee zijn als wij geen tafels overhouden voor de betalende klanten. Mensen hebben waardebonnen geldig tussen de 6 en 12 maanden, en iedereen wilt op laatste moment in het weekend een tafel reserveren, dat gaat dan helaas niet. Weekenden zijn in trek. Vol=Vol. Uiteraard hebben wij veilingen beschikbaar ter promotie, op het moment dat wij alleen vakantieveilingen doen, dan kunnen we niet lang meer bestaan! Wij leveren uiteraard op elke bon in. Wij zouden het realistisch vinden als mensen een beetje begrip tonen. Wij maken verder geen onderscheid tussen vakantieveilingen of betalende klanten, service en beleving blijft 100procent hetzelfde.