Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. Zaterdag 24 november 2012
    Bij binnenkomst zei het ene bedienend peroneel dat ze vol waren, een ander komt en zei dat er wel een tafel vrij was maar moest nog indekken. (niet erg super)
    Duurde lang voordat iemand kwam voor een drankje. Drankje kwam... en nu wachten op menukaart. Nog steeds toon ik begrip want was idd wel druk en als er eten geserveerd moeten worden dan gaat dat voor. Eindelijk menukaart, ratel hij de specialiteiten zo af, onverstaanbaar. Maakt niet uit we turen wel van de zijkant naar het bord. Eventjes geduld nog maar ondertussen was onze wijn al op en fles water liet ook al ff op zich wachten. Tja jammer, we zaten bij de looproute maar ze houden absoluut geen oogontact zodat we in ieder geval toch wel wat drinken kunnen bestellen. Amuse was subliem, smelt op je tong. Voorgerecht was supersuper lekker. Ik had de dagvangst. Helaas mijn pech, was slechte dagvangst. Na lang wachten is mijn partner opgestaan om maar tegen iemand te zeggen dat er iets niet goed was met de dagvangst. Geen probleem, we bakken wel een nieuwe. Toen die werd gebracht rook ik hoe heerlijk vis kan ruiken en hoe mooi hij kan uitzien. Smaakte geweldig en zag er supervers uit. Frietjes kwamen helaas nadat we klaar waren met eten, nadat we tijdens het afruimen v d tafels hadden gezegd laat de frietjes maar.... En nog steeds zien ze onze lege glazen niet. Totdat ze met z'n drietjes voorbij liepen en heel toevallig 1 naar me keek en mijn blik zag. Treuzelend vroeg hij of alles naar wens was. Kunnen we eindelijk een wijntje bestellen... Jammer dat dessert niet tegelijk met de cappucino wordt gebracht...