1. Voor onze groep met 16 personen bespraken wij een surprise menu, 4 rondes met elk drie hapjes en voor iedereen een nagerecht. Inclusief wijn, water en andere drankjes ben je dan een zeer acceptabel bedrag pp kwijt met de hele avond gezellig eten! De uitvoering miste soms echter iets: aparte smaken, kruiden, verrassende gerechtjes, slordige uitservering. In twee rondes werd hetzelfde gerechtje gepresenteerd en dat is dan niet echt meer een verrassing. Dit werd wel gecompenseerd met een extra gerechtje in de volgende ronde. In een andere ronde werden er weer niet dezelfde gerechtjes voor iedereen op tafel gezet. Bij de garnalen was er voor iedereen precies een geteld, maar werden niet goed verdeeld op tafel gezet en dit werd ook even gemeld aan ons. Beetje raar. Aan het einde van de avond moesten we zelf om de rekening vragen die we ook zelf naar de tafel mee mochten nemen.... Kan allemaal net wat beter, al hebben we een zeer leuke avond gehad voor een zeer redelijke prijs!