Op dit adres zit nu: Oli Mazí

1. Een leuke locatie. We kregen eerst een aantal koude tapasgerechten en daarna de warme gerechten. De bediening was vlot en vriendelijk en de kwaliteit en kwantiteit van het eten was top. Het overtrof onze verwachtingen. Wij eten graag tapas, maar dit is tot nu toe zeker een van de lekkerste! Voor herhaling vatbaar, absoluut een aanrader!

Vorige recensies van Nico

• Als je nog eens een leuke Griek zoekt ga dan eens naar Lemonia. Ik ben al bij veel grieken geweest want er zitten er in Utrecht genoeg. Maar bij Lemonia is het leuker want het ziet er modern uit en het personeel is echt heel erg aardig en netjes. Maar het belangrijkste is natuurlijk het eten en daar kunnen ze echt wat van! Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten zoals de griekse tapas. Dat is echt mijn favoriete menu. Het is jammer dat het zo ver buiten de stad zit anders kwam ik er nog veel vaker!